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  1. 紀要論文
  2. 広島工業大学紀要. 研究編
  3. 40

公共交通手段別のサービスレベルに関する研究 -五日市地区をケーススタディとして-

https://it-hiroshima.repo.nii.ac.jp/records/726
https://it-hiroshima.repo.nii.ac.jp/records/726
a1a97a18-b45b-42fa-a410-02aa6b24822a
名前 / ファイル ライセンス アクション
kenkyuhen40075.pdf kenkyuhen40075.pdf (452.7 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2023-03-30
タイトル
タイトル 公共交通手段別のサービスレベルに関する研究 -五日市地区をケーススタディとして-
タイトル
タイトル A Study on the Service Level According to Public Transportation -A Case Study in Itsukaichi District-
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
主題Scheme Other
主題 suburban area
キーワード
主題Scheme Other
主題 public transportation
キーワード
主題Scheme Other
主題 evaluation
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 大東, 延幸

× 大東, 延幸

大東, 延幸

ja-Kana オオヒガシ, ノブユキ

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三秋, 英二

× 三秋, 英二

三秋, 英二

ja-Kana ミアキ, エイジ

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折田, 康明

× 折田, 康明

折田, 康明

ja-Kana オリタ, ヤスアキ

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Ohigashi, Nobuyuki

× Ohigashi, Nobuyuki

en Ohigashi, Nobuyuki

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Miaki, Eiji

× Miaki, Eiji

en Miaki, Eiji

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Orita, Yasuaki

× Orita, Yasuaki

en Orita, Yasuaki

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抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 People have to drive their own cars in the suburban area of a regional hub city,because the service level of the public transportation is lower than that of the central area of the city. However all people can not drive their private cars freely there. And the traffic service for private cars,is not satisfactory in transportation to children,students,senior citizens,handicapped persons and people who do not have their private cars or driver's license. The aim of this paper is to evaluate the service level of public transportation in Itsukaichi district of Hiroshima City,which is commuter town. We evaluated the service level of public transportation in Itsukaichi district the sight and quantitatively by using Arc View GIS and the model of an existing research,by the over all index that contains fare,time,frequency,transfer resistance and punctuality,in consideration of the performance of total as “Movement” including not only traffic performance but also on foot.
書誌情報 広島工業大学紀要. 研究編

巻 40, p. 75-80, 発行日 2006-02
出版者
出版者 広島工業大学
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 13469975
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11599110
関連サイト
識別子タイプ URI
関連識別子 http://ci.nii.ac.jp/naid/40007259609/
関連名称 http://ci.nii.ac.jp/naid/40007259609/
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
日本十進分類法
主題Scheme NDC
主題 681.4
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Ver.1 2023-07-25 10:41:29.685603
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