Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2023-03-30 |
タイトル |
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タイトル |
インターネット・マーケティングの展開--Webにおけるユーザー情報サービス |
タイトル |
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タイトル |
The Development of Marketing on the Internet : ―The information service for customer via web― |
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言語 |
en |
言語 |
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言語 |
jpn |
キーワード |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
internet marketing |
キーワード |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
interactive |
キーワード |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
information service |
キーワード |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
Web |
資源タイプ |
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資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
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資源タイプ |
departmental bulletin paper |
著者 |
俵谷, 克美
増岡, 秀輝
Tawaratani, Katsumi
Morioka, Hideki
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抄録 |
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内容記述タイプ |
Abstract |
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内容記述 |
This paper discusses two possible ways to examine the role of interactive media in marketing, namely by application types or by marketing processes. Each of these perspectives provides a different view of the potential of interactive media capabilities. However, regardless of the perspective used, the overall success of interactive media is governed by our ability to deploy its capabilities in the marketing process. |
書誌情報 |
広島工業大学研究紀要
巻 33,
p. 125-134,
発行日 1999-02-01
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出版者 |
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出版者 |
広島工業大学 |
ISSN |
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収録物識別子タイプ |
ISSN |
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収録物識別子 |
03851672 |
書誌レコードID |
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収録物識別子タイプ |
NCID |
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収録物識別子 |
AN0021271X |
関連サイト |
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識別子タイプ |
URI |
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関連識別子 |
http://ci.nii.ac.jp/naid/40003284407/ |
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関連名称 |
http://ci.nii.ac.jp/naid/40003284407/ |
フォーマット |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
application/pdf |
著者版フラグ |
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出版タイプ |
VoR |
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出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |
日本十進分類法 |
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主題Scheme |
NDC |
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主題 |
675 |