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アイテム
クレジットカ-ドとマ-ケティング
https://it-hiroshima.repo.nii.ac.jp/records/490
https://it-hiroshima.repo.nii.ac.jp/records/4901d7af4a5-44ef-47ad-ab9a-7f1744a67d9f
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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![]() |
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||
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公開日 | 2023-03-30 | |||||||||||
タイトル | ||||||||||||
タイトル | クレジットカ-ドとマ-ケティング | |||||||||||
タイトル | ||||||||||||
タイトル | Credit Card and Marketing | |||||||||||
言語 | en | |||||||||||
言語 | ||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||
著者 |
俵谷, 克美
× 俵谷, 克美
× Tawaratani, Katsumi
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抄録 | ||||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||||
内容記述 | In Japan the market scale of consumer credit has increased year by year although the economic situation remains on a stable level. In this paper the credit card,often referred to as plastic money,is specially dealt with. Today there are over 85 million cards in use in Japan and people are buying things and services on credit using such cards. Influences of credit cards on marketing seem particularly remarkable in ① The function of sales promotion. ② The development of data base marketing. | |||||||||||
書誌情報 |
広島工業大学研究紀要 巻 21, p. 67-76, 発行日 1987-03 |
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出版者 | ||||||||||||
出版者 | 広島工業大学 | |||||||||||
ISSN | ||||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||||
収録物識別子 | 03851672 | |||||||||||
書誌レコードID | ||||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||
収録物識別子 | AN0021271X | |||||||||||
関連サイト | ||||||||||||
識別子タイプ | URI | |||||||||||
関連識別子 | http://ci.nii.ac.jp/naid/40003284148/ | |||||||||||
関連名称 | http://ci.nii.ac.jp/naid/40003284148/ | |||||||||||
フォーマット | ||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||
内容記述 | application/pdf | |||||||||||
著者版フラグ | ||||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||||
日本十進分類法 | ||||||||||||
主題Scheme | NDC | |||||||||||
主題 | 675 |