WEKO3
アイテム
ラーニングアナリティクス: -LCT問題への正答率-
https://it-hiroshima.repo.nii.ac.jp/records/433
https://it-hiroshima.repo.nii.ac.jp/records/433fe03ec56-53da-49d4-9c9a-929ede412cb3
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2023-03-30 | |||||||||||
タイトル | ||||||||||||
タイトル | ラーニングアナリティクス: -LCT問題への正答率- | |||||||||||
タイトル | ||||||||||||
タイトル | Learning Analytics: Correct Answer Rate to Each Question | |||||||||||
言語 | en | |||||||||||
言語 | ||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | online testing | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | follow-up program | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | learning check testing | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | collaborative work testing | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | follow-up program testing | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | item response theory | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | correct answer rate | |||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||
著者 |
廣瀬, 英雄
× 廣瀬, 英雄
× Hirose, Hideo
|
|||||||||||
抄録 | ||||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||||
内容記述 | Two years and a half have passed since the follow-up program system (FP system) has begun, where the FP system consists of the LCT (learning check testing), the CWT (collaborative work testing), and the FCT (follow-up program testing). In this paper, we consider the CAR (correct answer rate) to each question in the LCT items, and compare the CAR in 2017 and that in 2018.|Although we have almost three years’ CAR results and we can compare among these results, we use only the cases of the results obtained in 2017 and in 2018. Because, in the first semester in 2016, the numbers of questions to analysis basic and linear algebra are six, but in the second semester, the numbers of questions are changed to be ten. In 2018, the numbers of questions are seven, and five questions are the same as used in 2017. Thus, we compare the LCT CAR results between the 2017 results and the 2018 results. | |||||||||||
書誌情報 |
広島工業大学紀要. 教育編 巻 18, p. 45-49, 発行日 2019-02 |
|||||||||||
出版者 | ||||||||||||
出版者 | 広島工業大学 | |||||||||||
ISSN | ||||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||||
収録物識別子 | 13469983 | |||||||||||
書誌レコードID | ||||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||
収録物識別子 | AA11599121 | |||||||||||
権利 | ||||||||||||
権利情報 | publisher | |||||||||||
フォーマット | ||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||
内容記述 | application/pdf | |||||||||||
著者版フラグ | ||||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |