ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要論文
  2. 広島工業大学紀要. 教育編
  3. 13

力学に関する接続教育に対する取組み

https://it-hiroshima.repo.nii.ac.jp/records/343
https://it-hiroshima.repo.nii.ac.jp/records/343
3f69bae7-2ca4-4a1e-b8a0-88d44355496a
名前 / ファイル ライセンス アクション
education13_015-018.pdf education13_015-018.pdf (1.4 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2023-03-30
タイトル
タイトル 力学に関する接続教育に対する取組み
タイトル
タイトル A study of connection education for structural mechanics
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
主題Scheme Other
主題 construction engineering practice
キーワード
主題Scheme Other
主題 acquire a technological idea
キーワード
主題Scheme Other
主題 communication
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 大東, 延幸

× 大東, 延幸

大東, 延幸

ja-Kana オオヒガシ, ノブユキ

Search repository
十河, 茂幸

× 十河, 茂幸

十河, 茂幸

ja-Kana ソゴウ, シゲユキ

Search repository
Ohigashi, Nobuyuki

× Ohigashi, Nobuyuki

en Ohigashi, Nobuyuki

Search repository
Sogo, Shigeyuki

× Sogo, Shigeyuki

en Sogo, Shigeyuki

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 The construction engineering practice starts a course at the second half term of the first -year student. The purpose of this lecture is to arrange the lowest line of student’s scholastic attainments, the
reason is for the student to understand the mechanics system lecture the experiment practice since two annuals surely.
We have three targets. First,the students are made to understand a rudimentary theory on the theory of structures. Secondly, the students experiment on the model of the beam so that the students
may “touch” and understand physical properties. Thirdly, the students are made to acquire technological ideas and ability by understanding the thing and the mechanics that the report writes. We
achieved the purpose and were able to arrange scholastic attainments because the student was able to study the mechanics system lecture and the experiment practice continuously roughly. The reason
is that the communication of doing student, student and teacher and SA improves as for various devices.
書誌情報 広島工業大学紀要. 教育編

巻 13, p. 15-18, 発行日 2014-02
出版者
出版者 広島工業大学
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 13469983
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11599121
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-07-25 10:51:59.421885
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3